Przeprowadzki Lublin cennik
Każda usługa transportowa jest inna, więc zawsze na początku dokonujemy kalkulacji wstępnej. Mniejszą przeprowadzkę w Lublinie prawie zawsze jesteśmy w stanie wycenić przez telefon. Przy większym zleceniu, transporcie pianin, bądź przy przeprowadzkach związanych z większymi utrudnieniami, opróżnianiem piwnic lub mieszkań i, co za tym idzie z utylizacją, proponujemy Państwu spotkanie z przedstawicielem firmy SnookTrans w celu:
- zapoznania się z zakresem prac do wykonania,
- uzgodnienia wariantu przeprowadzki,
- złożenia oferty z przedstawieniem kosztów usługi transportowej,
- ustalenia terminu i godziny przeprowadzki.
Przeprowadzki Lublin cena
Podane ceny są cenami netto!
- Samochód z kierowcą: 80zł/h
- Samochód z pomocnikiem: 100zł/h
- Samochód z 2 pomocnikami: 120zł/h
- Samochód z 3 pomocnikami: 150zł/h
- Samochód z 4 pomocnikami: 180zł/h
- Samochód z windą: 150zł/h
- Pomocnika do przenoszenia mebli: 30zł/h Oferujemy usługę skręcania mebli.
- Kartony o wymiarach 60x37x35cm: 7zł sztuka
- Rolka folii stretch: 30zł sztuka
- Taśmy zabezpieczające gratis
- Oferujemy usługę skręcania mebli
Wszystkie ceny podlegają negocjacji i indywidualnym ustaleniom.
Stawka kilometrowa poza Lublin: 1,5 zł/km. trasy międzynarodowe 1,7 zł/km
Pracujemy w niedziele i święta stawka + 50 %
Lublin przeprowadzki ceny:
WARIANT EKONOMICZNY
Do zakresu prac naszej firmy należy:
- Podstawienie samochodu pod wyznaczony adres i przewiezienie powierzonego mienia w wyznaczone miejsce.
- Pomoc w ustawieniu towaru na samochodzie.
- Zabezpieczenie na czas transportu.
Do zakresu prac naszego klienta należą:
- Wszystkie prace związane z załadunkiem i rozładunkiem.
WARIANT OPTYMALNY
Do zakresu prac naszej firmy należy:
- Podstawienie samochodu pod wyznaczony adres i przewiezienie powierzonego mienia w wyznaczone miejsce.
- Zabezpieczenie mebli przewożonych do nowej lokalizacji.
- Ewentualny demontaż i montaż mebli (w niezbędnym zakresie).
- Załadowanie, przewiezienie i rozładowanie mebli i mienia w nowej lokalizacji.
- Ustawienie mebli i mienia w pomieszczeniach docelowych.
Do zakresu prac naszego klienta należą:
- Spakowanie i zabezpieczenie drobnych przedmiotów.
- Oznaczenie mebli (do jakich pomieszczeń mają trafić).
- Rozpakowanie mienia z opakowań tekturowych.
WARIANT 3 (FULL OPCJA)
Do zakresu prac naszej firmy należy:
- Spakowanie i oznaczenie mienia w opakowania tekturowe.
- Zabezpieczenie mebli przewożonych do nowej lokalizacji.
- Ewentualny demontaż i montaż mebli (w niezbędnym zakresie).
- Załadowanie, przewiezienie i rozładowanie mienia w nowej lokalizacji.
- Ustawienie mebli w pomieszczeniach i miejscach docelowych.
- Rozpakowanie mienia z opakowań tekturowych.
Do zakresu prac naszego klienta należą:
- Usiąść wygodnie i wypić kawę 🙂
Jak wybrać najbardziej odpowiedni dla mnie wariant?
Nie licząc wariantu ekonomicznego wszystkie rzeczy to jest : sprzęt komputerowy, telewizory, magnetowidy, lampy, kwiaty, meble,szkło i inne rzeczy wymagające szczególnej uwagi zabezpieczamy sami, a w nowej lokalizacji odbezpieczamy i ustawiamy w miejscu wskazanym.
Zastanawiając się nad wyborem wariantu, musicie Państwo wziąć pod uwagę nakład pracy, jaki planujecie włożyć w przeprowadzkę. Koszt i czas wykonania przeprowadzki wiąże się z wieloma czynnikami wpływającymi na wykonanie usługi, między innymi:
- dojazd do miejsca zamieszkania (podjazd pod klatkę lub pod dom)
- wariant przeprowadzki, który Państwo wybiorą
- piętro, windę itp.
- dostępu do transportowanych rzeczy
- warunków np. na klatce
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani usługami oferowanymi przez nasza Firmę, bardzo proszę o kontakt z naszym przedstawicielem w celu omówienia warunków i wyboru wariantu przeprowadzki, a także wyceny całkowitego kosztu przeprowadzki.
Uwaga! Wszystkie długie trasy podlegają negocjacjom rabatów!
Dostarczymy wszelkie potrzebne materiały i przeprowadzimy Państwa z każdego miejsca w Polsce w dowolne miejsce poza jej granice, a także z każdego miejsca na kontynencie w dowolne miejsce w Polsce.
Usługi transportowe Lublin cennik
Oferujemy przeprowadzki w naprawdę dobrej cenie. Jesteśmy profesjonalistami i wiemy, że szukasz dobrej firmy za rozsądną cenę. Sprawdź nas! Profesjonalna przeprowadzka wcale nie musi być droga. Często jest dużo tańsza niż usługa wykonywana przez amatorów i przygodnych pomocników.
Jest tak, ponieważ pracownicy Snook-Trans są starannie wyselekcjonowani i odpowiednio przeszkoleni. Dzięki temu pracują dużo sprawniej niż amatorzy, co w istotnym stopniu skraca czas przeprowadzki nawet w trudnych warunkach.
Ponadto posiadamy technologie, które znacznie ułatwiają przenoszenie rzeczy niewygodnych i gabarytowych, a to kolejna oszczędność czasu. W ten sposób mogą Państwo sporo zaoszczędzić oddając swoje mienie w dobre ręce. Ponadto nasz cennik jest przejrzysty i nie posiada ukrytych opłat, na które często można się natknąć w innych miejscach – u nas płacisz tyle, ile faktycznie kosztuje usługa. Pamiętaj także, że my zawsze priorytetowo dbamy o bezpieczeństwo twoich rzeczy, a to oznacza, że twoje koszty (także i te psychiczne) nie wzrosną.
Nie zawiedziesz się!
Tanie przeprowadzki Lublin ze SnookTrans
PRZEPROWADZKI MIESZKAŃ PRYWATNYCH
Koszt przeprowadzki zależy od wariantu, który Państwo wybiorą i odległości na jakie ma być przewiezione mienie. Optymalnym rozwiązaniem jest skorzystanie z dwóch pracowników.
PRZEPROWADZKI DOMÓW MIESZKALNYCH
Cena usługi transportowej zostanie Państwu przedstawiona po skontaktowaniu się z naszym przedstawicielem. Każdy koszt przeprowadzki szacowany jest w zależności od ilości, warunków i nakładu pracy.
PRZEPROWADZKI BIUR I INSTYTUCJI
Koszt przeprowadzki 1 stanowiska pracy w zależności od warunków i wariantu, który Państwo wybiorą. Orientacyjny koszt przeprowadzki 1 stanowiska pracy : 80-130zł.
Wskazana osobista wizyta przedstawiciela firmy SnookTrans
Usługa transportowa międzynarodowa czy krajowa w dużej mierze zależy od ilości przejechanych kilometrów , ilości rzeczy do przewiezienia ,Państwa do którego jest wykonywana przeprowadzka , wariantu , ilości rzeczy które będą do przewiezienia
MAGAZYNOWANIE MIENIA
Koszt magazynowania zależny jest od ilości rzeczy do magazynowania i czasu, na który rzeczy mają być magazynowane. Koszt magazynowania za okres 1 miesiąca : 100-800zł.
TRANSPORT STOŁÓW BILARDOWYCH
Specjalizujemy się w transporcie stołów bilardowych jak i snookerowych, z naszym doświadczeniem jesteśmy w stanie dostarczyć go w każde miejsce:) Koszt transportu jest uzależniony od rozmiaru stołu bilardowego, miejsca dostarczenia i materiałów potrzebnych do zabezpieczenia danego przedmiotu. Dokładny koszt po skontaktowaniu się oraz spotkaniu z naszym Przedstawicielem.
TRANSPORT DZIEŁ SZTUKI
Koszt transportu jest uzależniony od dzieła sztuki do przewiezienia, miejsca dostarczenia i materiałów potrzebnych do zabezpieczenia danego przedmiotu. Dokładny koszt po skontaktowaniu się oraz spotkaniu z naszym Przedstawicielem.
TRANSPORT FORTEPIANÓW I PIANIN
- Koszt transportu fortepianu w zależności od warunków transportu : Koszt usługi : 500-1.400zł.
- Koszt transportu pianina w zależności od warunków i pięter transportu : Koszt usługi : 150-600zł.
TRANSPORT KAS PANCERNYCH I SEJFÓW
Koszt usługi jest uzależniony od wagi i warunków transportu kasy pancernej lub sejfu. Dokładny koszt po spotkaniu się z naszym przedstawicielem.
TRANSPORT URZĄDZEŃ NIETYPOWYCH I SERWERÓW
Koszt usługi w zależności od rodzaju rzeczy do transportu, wagi danego urządzenia, gabarytów i warunków transportu danego przedmiotu. Dokładny koszt po spotkaniu się z naszym przedstawicielem.